مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اردیبهشت 1396 ساعت 09:502017-05-08ورزشي

کاش در کشور "وزارت جوانان" داشتیم


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ادغام سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی باعث شد همین متولی که برای جوانان وجود داشت هم از بین برود، - گفت: کاش به جای وزارت ورزش و جوانان، وزارت جوانان ایجاد می شد.

عبدالرضا مصری به مناسبت هفته جوان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه طی چند سال اخیر شاهد ادغام برخی وزارت خانه ها بودیم که هیچ حاصلی برای کشور نداشت، نه در نیروی انسانی و ساختمان ها صرفه جویی شد و نه به کار مردم بهتر رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه ادغام وزارت خانه ها از آن دست مصوبات مجلس بود که بسیاری نمایندگان با آن مخالف بودند گفت: ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی هیچ نتیجه مثبتی برای جوانان نداشت و همان یک سازمان هم که داشتند از بین رفت.

به گفته این نماینده مجلس، با این ادغام عملا سازمان ملی جوانان حذف شد و دیگر هیچکس پاسخگوی مسائل جوانان نیست.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هم به این ادغام بی حاصل اعتراف دارد، ادامه داد: اینکه دوباره حوزه جوانان از ورزش منفک شود در اختیار مجلس نیست.

مصری اظهار کرد: بر اساس اصل 75 قانون اساسی هرچیزی که بار مالی داشته باشد نمی تواند از سوی مجلس طرح شود و قطعا شورای نگهبان آن را رد خواهد کرد، مگر آنکه خود دولت لایحه ای در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش در کشور "وزارت جوانان" داشتیم

کاش در کشور "وزارت جوانان" داشتیم